Latest topics
» I kind of miss this place
Fri Sep 15, 2017 2:12 pm by NiggerJim

» Make Me Admin
Wed May 25, 2016 10:02 pm by Repp

» First Post of 2015
Sat Apr 04, 2015 3:12 pm by Eddiemeister

» Jewish Minecraft server
Wed Apr 01, 2015 10:35 pm by Eddiemeister

» Naruto ending [No spoilers inside, come in pls]
Sat Jan 03, 2015 11:19 pm by Eddiemeister

» The War Z
Wed Nov 26, 2014 5:46 am by Eddiemeister

» Programmer Interested in reviving this.
Wed Nov 26, 2014 5:45 am by Eddiemeister

» Paint Art
Sun Nov 09, 2014 4:46 am by Eddiemeister

» Shinobi Risings returns!
Sat Nov 01, 2014 11:57 pm by Fayte220


Still Bawllin

View previous topic View next topic Go down

Still Bawllin

Post  Eddiemeister on Sun Dec 25, 2011 8:22 am

Mount&Blade: Warband



Never stopped playing, never will. A great game to compare dick-size and to kill off time with. If you wanna prove your worth, challenge me, and defeat me. And if there are more of you, me and Danche WILL rape the shit out of you. .. I ain't playn', nigga.

If you'd like to join us and play this bad-ass game, ask me in PM, and I shall explain how to... Buy... This game.
avatar
Eddiemeister
Jounin
Jounin

Posts : 904
Join date : 2010-08-19
Age : 22
Location : Sweden

View user profile

Back to top Go down

Re: Still Bawllin

Post  Fuck Yea on Sun Dec 25, 2011 12:24 pm

Im mark btw xD i liked this game, but now i have linux and cant play shit DX
avatar
Fuck Yea
Admin
Admin

Posts : 935
Join date : 2010-09-14
Age : 105
Location : The Graveyard

View user profile http://marksgraveyard.tumblr.com/

Back to top Go down

Re: Still Bawllin

Post  Eddiemeister on Sun Dec 25, 2011 8:27 pm

Killer wrote:Im mark btw xD i liked this game, but now i have linux and cant play shit DX

Hey MARK! Man, long time no see bro!
avatar
Eddiemeister
Jounin
Jounin

Posts : 904
Join date : 2010-08-19
Age : 22
Location : Sweden

View user profile

Back to top Go down

Re: Still Bawllin

Post  bitspirit on Sun Dec 25, 2011 10:29 pm

Everyone in this game just spins around like retards
avatar
bitspirit
Jounin
Jounin

Posts : 755
Join date : 2010-08-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Still Bawllin

Post  Eddiemeister on Sun Dec 25, 2011 10:52 pm

HAHAH! You gotta learn to spin like them! The action is really fast paced, you won't find it in any other game, as far as I know. But it takes time to really improve though Smile

And also, gotta give you a warning; there are MANY retarded russians that play it.
avatar
Eddiemeister
Jounin
Jounin

Posts : 904
Join date : 2010-08-19
Age : 22
Location : Sweden

View user profile

Back to top Go down

Re: Still Bawllin

Post  Mr.Dark on Mon Dec 26, 2011 4:00 am

It have many similarities to Gunz really.
avatar
Mr.Dark
Anbu
Anbu

Posts : 383
Join date : 2011-09-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Still Bawllin

Post  Eddiemeister on Mon Dec 26, 2011 5:26 am

To Gunz? hmm, I wouldn't say so. But Gunz has also got a really fast paced combat system, that is mostly based on skill and not gear Smile
avatar
Eddiemeister
Jounin
Jounin

Posts : 904
Join date : 2010-08-19
Age : 22
Location : Sweden

View user profile

Back to top Go down

Re: Still Bawllin

Post  Fuck Yea on Mon Dec 26, 2011 6:06 am

Eddiemeister wrote:
Killer wrote:Im mark btw xD i liked this game, but now i have linux and cant play shit DX

Hey MARK! Man, long time no see bro!
HELL YEA xD
avatar
Fuck Yea
Admin
Admin

Posts : 935
Join date : 2010-09-14
Age : 105
Location : The Graveyard

View user profile http://marksgraveyard.tumblr.com/

Back to top Go down

Re: Still Bawllin

Post  Sheehan on Thu Dec 29, 2011 10:23 am

It was on sale on Steam for no more than 2 euro. Y u no buy?
avatar
Sheehan
Genin
Genin

Posts : 65
Join date : 2010-08-19
Location : Ireland

View user profile

Back to top Go down

Re: Still Bawllin

Post  Mr.Dark on Thu Dec 29, 2011 5:40 pm

Sheehan wrote:It was on sale on Steam for no more than 2 euro. Y u no buy?

I only pay for extremely awesome games, which is literately not for this game. It's good, but not for me to buy.
avatar
Mr.Dark
Anbu
Anbu

Posts : 383
Join date : 2011-09-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Still Bawllin

Post  Eddiemeister on Thu Dec 29, 2011 8:28 pm

Sheehan wrote:It was on sale on Steam for no more than 2 euro. Y u no buy?

I don't buy online Razz
avatar
Eddiemeister
Jounin
Jounin

Posts : 904
Join date : 2010-08-19
Age : 22
Location : Sweden

View user profile

Back to top Go down

Re: Still Bawllin

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum