Latest topics
» I kind of miss this place
Fri Sep 15, 2017 2:12 pm by NiggerJim

» Make Me Admin
Wed May 25, 2016 10:02 pm by Repp

» First Post of 2015
Sat Apr 04, 2015 3:12 pm by Eddiemeister

» Jewish Minecraft server
Wed Apr 01, 2015 10:35 pm by Eddiemeister

» Naruto ending [No spoilers inside, come in pls]
Sat Jan 03, 2015 11:19 pm by Eddiemeister

» The War Z
Wed Nov 26, 2014 5:46 am by Eddiemeister

» Programmer Interested in reviving this.
Wed Nov 26, 2014 5:45 am by Eddiemeister

» Paint Art
Sun Nov 09, 2014 4:46 am by Eddiemeister

» Shinobi Risings returns!
Sat Nov 01, 2014 11:57 pm by Fayte220


Dragonica (F2P)

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Light on Wed Oct 13, 2010 5:44 pm

getting to 20 is easy xD so 23 isnt a big deal and skill build is how to use your skill points
and ill start a new one with u if u want

Light
Academy Student
Academy Student

Posts : 18
Join date : 2010-08-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Bingofuel on Wed Oct 13, 2010 8:03 pm

Well yeah tell how I should use my skill points properly xD
And I'll see Razz

_________________
"and about the guylian... DUDE THEY FREAKING TASTE AWESOME! DAMN THE SHAPES I JUST WANNA MELT THEM IN MY MOUTH!" - Vorgasm

Join the Zenom Syndicate here!
Spoiler:
http://i33.tinypic.com/105w1gz.jpg
Made by Dr. Sheevalier
avatar
Bingofuel
Anbu
Anbu

Posts : 576
Join date : 2010-08-19
Age : 26
Location : Hobbiton

View user profile http://Guyliantreasurechest.com

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Light on Wed Oct 13, 2010 8:27 pm

bingo read this http://forum.iahgames.com/dragonica/showthread.php?t=6821
remember u only need pve skills not pvp

Light
Academy Student
Academy Student

Posts : 18
Join date : 2010-08-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Bingofuel on Wed Oct 13, 2010 11:16 pm

why not pvp?

_________________
"and about the guylian... DUDE THEY FREAKING TASTE AWESOME! DAMN THE SHAPES I JUST WANNA MELT THEM IN MY MOUTH!" - Vorgasm

Join the Zenom Syndicate here!
Spoiler:
http://i33.tinypic.com/105w1gz.jpg
Made by Dr. Sheevalier
avatar
Bingofuel
Anbu
Anbu

Posts : 576
Join date : 2010-08-19
Age : 26
Location : Hobbiton

View user profile http://Guyliantreasurechest.com

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Light on Thu Oct 14, 2010 2:00 am

well cause pvp doesnt give u exp its only for fun and u wont pvp alot.... and battlemage isnt a pvp job but at higher levels like 50 or 60 u can reset your skills and make a pvp skill build but for now pve all the way

Light
Academy Student
Academy Student

Posts : 18
Join date : 2010-08-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Bingofuel on Thu Oct 14, 2010 2:17 am

Light wrote:well cause pvp doesnt give u exp its only for fun and u wont pvp alot.... and battlemage isnt a pvp job but at higher levels like 50 or 60 u can reset your skills and make a pvp skill build but for now pve all the way

Okay cool!

_________________
"and about the guylian... DUDE THEY FREAKING TASTE AWESOME! DAMN THE SHAPES I JUST WANNA MELT THEM IN MY MOUTH!" - Vorgasm

Join the Zenom Syndicate here!
Spoiler:
http://i33.tinypic.com/105w1gz.jpg
Made by Dr. Sheevalier
avatar
Bingofuel
Anbu
Anbu

Posts : 576
Join date : 2010-08-19
Age : 26
Location : Hobbiton

View user profile http://Guyliantreasurechest.com

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Ice-tea on Thu Oct 14, 2010 1:56 pm

The dragon saga one should be available for download today XD
it isn't yet tho... :c

_________________
avatar
Ice-tea
Anbu
Anbu

Posts : 557
Join date : 2010-08-19
Age : 22
Location : the closet

View user profile

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Bingofuel on Thu Oct 14, 2010 5:12 pm

Ice-tea wrote:The dragon saga one should be available for download today XD
it isn't yet tho... :c

Okay keep us up-to-date Smile
Im going to download granado Espada now hehe

_________________
"and about the guylian... DUDE THEY FREAKING TASTE AWESOME! DAMN THE SHAPES I JUST WANNA MELT THEM IN MY MOUTH!" - Vorgasm

Join the Zenom Syndicate here!
Spoiler:
http://i33.tinypic.com/105w1gz.jpg
Made by Dr. Sheevalier
avatar
Bingofuel
Anbu
Anbu

Posts : 576
Join date : 2010-08-19
Age : 26
Location : Hobbiton

View user profile http://Guyliantreasurechest.com

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Zaoshi on Thu Oct 14, 2010 6:39 pm

Play on same server as I do then. In-case you like it, maybe everyone will move to it.

_________________
EVE Online Invitation
Torn-City - Massively multiplayer online text based RPG
avatar
Zaoshi
Admin
Admin

Posts : 333
Join date : 2010-08-18
Age : 26
Location : Lithuania

View user profile

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Bingofuel on Thu Oct 14, 2010 7:34 pm

Ripiz wrote:Play on same server as I do then. In-case you like it, maybe everyone will move to it.
Which game and which server are you on???

_________________
"and about the guylian... DUDE THEY FREAKING TASTE AWESOME! DAMN THE SHAPES I JUST WANNA MELT THEM IN MY MOUTH!" - Vorgasm

Join the Zenom Syndicate here!
Spoiler:
http://i33.tinypic.com/105w1gz.jpg
Made by Dr. Sheevalier
avatar
Bingofuel
Anbu
Anbu

Posts : 576
Join date : 2010-08-19
Age : 26
Location : Hobbiton

View user profile http://Guyliantreasurechest.com

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Zaoshi on Thu Oct 14, 2010 7:44 pm

I mean Granado Espada (as you mentioned) (http://ge.iahgames.com/). Server was called... Forgot Sad
If you could tell names then I'll surely remember.

_________________
EVE Online Invitation
Torn-City - Massively multiplayer online text based RPG
avatar
Zaoshi
Admin
Admin

Posts : 333
Join date : 2010-08-18
Age : 26
Location : Lithuania

View user profile

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Bingofuel on Thu Oct 14, 2010 9:20 pm

I tried playing thatone but it lags constantly because it are non-european servers...

_________________
"and about the guylian... DUDE THEY FREAKING TASTE AWESOME! DAMN THE SHAPES I JUST WANNA MELT THEM IN MY MOUTH!" - Vorgasm

Join the Zenom Syndicate here!
Spoiler:
http://i33.tinypic.com/105w1gz.jpg
Made by Dr. Sheevalier
avatar
Bingofuel
Anbu
Anbu

Posts : 576
Join date : 2010-08-19
Age : 26
Location : Hobbiton

View user profile http://Guyliantreasurechest.com

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Zaoshi on Thu Oct 14, 2010 9:33 pm

Not that for sure. I think it started with S

_________________
EVE Online Invitation
Torn-City - Massively multiplayer online text based RPG
avatar
Zaoshi
Admin
Admin

Posts : 333
Join date : 2010-08-18
Age : 26
Location : Lithuania

View user profile

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  NiggerJim on Thu Oct 14, 2010 11:57 pm

I never realised you had to go to warpportal to see it Sad
avatar
NiggerJim
Jounin
Jounin

Posts : 647
Join date : 2010-08-25
Location : London

View user profile

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Ice-tea on Fri Oct 15, 2010 3:15 am

The game should be available for download... c:
tho I'm not sure.. Will check later

_________________
avatar
Ice-tea
Anbu
Anbu

Posts : 557
Join date : 2010-08-19
Age : 22
Location : the closet

View user profile

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  NiggerJim on Fri Oct 15, 2010 3:38 am

Ice-tea wrote:The game should be available for download... c:
tho I'm not sure.. Will check later
the open beta phase 1 is open if you wanna know
avatar
NiggerJim
Jounin
Jounin

Posts : 647
Join date : 2010-08-25
Location : London

View user profile

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Vorgasm on Mon Oct 18, 2010 9:30 pm

in dragonica i was lvl 39 battlemage and i kinda uninstalled the game xD
avatar
Vorgasm
Genin
Genin

Posts : 68
Join date : 2010-08-20
Location : destroyed city

View user profile

Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Guest on Thu Oct 21, 2010 9:44 pm

i have 21 or 23 Warrio Gladiator .....on English server Britain or how its called :O
avatar
Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Dragonica (F2P)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum